Son Dakika

GAİB’den yeni eğitim

GAİB’den yeni eğitim

 

Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birlikleri (GAİB), “Müşteri Memnuniyeti Eğitimi = Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY-CRM)” programı düzenliyor.

Eğitim, 5 Kasım 2020 Perşembe günü 14:00-17:00 arasında Zoom’dan yayımlanacak.

Ufuk Okan Güvendiren’in vereceği eğitimin içeriği şöyle:

  • Müşteri Kimdir ve Neden Önemlidir?
  • Müşteri Neden Memnun Edilmelidir?
  • Müşteri Beklentileri ve Karşılama Stratejileri
  • Markanın Önemi ve başarılı Markaların Ortak Özellikleri
  • Müşteri Şikayeti Nasıl Fırsata çevrilir?
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde ‘Asla’lar Nelerdir?
  • İkna Etmenin Sırları
  • Müşteriyi Kazanmak ve Kaybetmek
  • Sadık Müşteri Yaratmanın En Etkili Yolu
  • Güvenilir Olmanın Püf Noktaları
  • Empatik İletişim mi Sempatik İletişim mi?
  • MİY’de ‘Halo Etkisi’ nedir? Nasıl Kullanılır?
  • Etkili İletişimle Satışı Artırma Teknikleri
  • Daha Fazla Müşteri Edinmenin 7 Sırrı
  • Pazarlama ve Satış Farkının Müşteri Memnuniyetine Etkileri
  • Ulaşılamayan ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri
  • Yeni Nesil Satış Görüşmeleri Teknikleri ve Hazırlık
  • Müşteri İle İletişimde Etkili Beden Dili ve Fark Yaratan Soru Teknikleri
  • Etkili Sunum Teknikleri ile Müşterinizi Etkileme Yolları
  • Kurumsal Müşterilerin İçyapı ve İhtiyaç Analizi
  • İç Müşteri ve Dış Müşteri Kavramlarına Bakış
  • Satış Kapama Teknikleri ve Yaratıcı Öneriler
  • Müşteri İlişkilerinde İpuçlarını Okuma ve İtiraz Yönetimi
  • Esnek ve Dinamik Yöntemlerle Şikayet Yönetimi

GÜVENDİREN KİMDİR?

* İş Kanunu * Arabuluculuk *İK Politika Ve Prosedürleri *İşe Alım * İş Akdi Fesh * Personel İlişkileri * Uyuşmazlık Çözümleri * Fayda Yönetimi *PDKS *Performans Yönetimi *Eğitim Gelişim *Organizasyonel Gelişim * Denetim-Yönetim

PROFESYONEL DENEYİM

1997-1999 FORD SATIŞ PAZARLAMA UZMANI

1999-2007 ŞEKERBANK İNSAN KAYNAKLARI-EĞİTİM /BÖLGE YÖNETMENİ

2007-2012 ANK.BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM DANIŞMANI

4.11.2020 (Haber Merkezi)